2020. április 21., kedd

Matek 04.21

Üdv Mindenki!

10  embertől nem kaptam megoldást péntek óta. Nekik 8 pontból 0 pontjuk lett. Nem írtam viszont mindenki másnak, hogy a 8 pontból mennyit kapott. Íme, a végeredmények, ellenőrizzétek a munkátokat.
1.a) feladat  K = 102/35 m      T = 18/35 m2             b.) feladat   b= 6 m (b=T:a)           K= 28 m
2.a) feladat  K= 14 dm            T= 12,25 dm2            b.) feladat   a= 19,6 m (a=K:4)           T= 384,16m2
Még mielőtt bárki meglepődne azon, hogy pontot kapott, pedig nem jelentettem be: a suliban sem jelentjük be az értékelési szándékunkat. Ha dolgoztok rendesen, nem lehet probléma.
Azoknak üzenem, akik nem tudtak fotót küldeni: ha figyelmesen olvasnátok, akkor nem is kellett fotót küldeni. Elég volt e-mailban begépelni a végeredményeket úgy, ahogyan én tettem most. Az évfolyamból 1 embertől kaptam meg így. Neki külön köszönöm.
Ahogyan jeleztem, egy ideig számolnotok kell, a mai óra címe is gyakorlás.
11.    Paralelogramma

 a)  feladat  ( 8 pontos)
       Adatok:
       a= 7 cm
      ma= 4 cm
      b= 5 cm
      K=? (… ide kell írnod, hogy milyen mértékegységben kapod meg-pontot ér)
      T=? (…)
      mb=? (…) Azt is le kell írni, hogy miből, hogyan fogod megkapni a magasságot! Ez is pontot ér!

   b.) feladat  (3 pontos)
            Adatok:
           T= 100 dm2
            ma= 8 dm
            a=? (…)
22.    Rombusz
Tk 225/ 59.a) feladat (2 pont)
                  b.) feladat (2 pont)

A füzetetekről jól látható fotót kérek a mai napon 16 óráig!

Ez így eddig 15 pont, de szeretném értékelni azt is, hogy időben készültök el a munkátokkal és el is külditek nekem a fotót időben, így további 10 pontot kaphattok, ami arányosan csökken, ha kicsúsztok a megszabott időből, tehát 25 pont a gyűjthető.


Gondolom, észrevettétek, hogy az eltelt időben végzett eddigi munkátok is értékelésre került. A matek I. csoport tagjainak a munkáját Margó néni a javaslataim alapján osztályozta. A kérdéses jegyek eldöntésénél figyelembe vettük az aktivitásotokat is és azt, hogy mennyire dolgoztok az adott időn belül. Elárulom, hogy inkább felfelé értékeltem most, hiszen alkalmazkodnunk kellett az otthoni tanuláshoz. Margó néni és én is  nagyon örültünk a szép jegyeknek, bebizonyította a többségetek, hogy szépen és jól dolgozik. Gratulálok és kívánom, hogy ez továbbra is maradjon így. 
Ha bármilyen gondotok van, keressetek!

Jó munkát!
Szép napot kívánok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Földrajz 06.11.

Sziasztok! Lezártuk a jegyeket,zárjuk a tanévet! Jó pihenést kívánok mindenkinek a nyári szünetben!Vigyázzatok Magatokra,mozogjatok sokat,...