Szia Mindenki!
Nagy dicséret az egész osztálynak! 1 lány kivételével mindannyian kapcsolatban vagytok a matekkal (és így velem is)!
Külditek a házikat, nem győzöm őket ellenőrizni, pedig most is ugyanezt fogom kérni.
Még mindig háromszög szerkesztését kérem, de most figyeljetek
- az adat, vázlat (az adatoktól jobbra, jól láthatóan, színessel kiemelés, lépésszámozás), szerkesztés elhelyezésére,
- arra, hogy ne lógjanak bele egymásba.
- legyen áttekinthető, tiszta, pontos.
3 db szerkesztést kérek. Mivel még nem írtam vissza mindenkinek a beküldött házikkal kapcsolatban, nem hívtam fel a figyelmet az esetleges hiányosságokra, várjátok meg ezt.
A szerkesztéshez szükséges adatok (figyeljetek az elnevezésekre!):
1. Adott két oldal: 5 cm és 7 cm és a közbezárt szög 45 fok
2. Adott: a = 6 cm ẞ = 30 fok ỵ = 60 fok
3. Adott két oldal 6 cm és 7 cm és a nagyobbikkal szemközti szög 75 fok.
Azt kérem tőletek, hogy egy feladat egy oldalon legyen még akkor is, ha lenne hely a füzetetekben. A munkátokat pontozni fogom és így értékelni is szeretném, ha lehet.
A pontozás:
Adatlejegyzés: 1-3 pont (attól függően, hogy és adtam meg, vagy neked kell az elnevezéseket megadni)
Vázlat: 3 pont
Szerkesztés: minden adat felvétele 1-1 pont, elnevezés 1 pont, külalak +1 pont
Az e-mail küldésekor a tárgy mezőbe írjátok a következőt: 03.27 péntek
Remélem, minden érthető. A határidő: péntek 12 óra
Szép napot Mindenkinek!
2020. március 26., csütörtök
Német emelt
Kedves Gyerekek!
Ma egy kicsit átismételjük a tantárgyakat.
Mf. 69./10.,11.
Gondoljátok át, ti hogyan tudnátok iskolátokat bemutatni?
Ehhez a tk-ben találtok segítő kérdéseket: tk. 56./5.
A kérdések segítségével mutassátok be iskolánkat. Dolgozzatok a füzetben!
Kérem a feladatokat a szokott módon a címemre elküldeni!
Jó munkát kívánok!
Határidő: március 31.
Ma egy kicsit átismételjük a tantárgyakat.
Mf. 69./10.,11.
Gondoljátok át, ti hogyan tudnátok iskolátokat bemutatni?
Ehhez a tk-ben találtok segítő kérdéseket: tk. 56./5.
A kérdések segítségével mutassátok be iskolánkat. Dolgozzatok a füzetben!
Kérem a feladatokat a szokott módon a címemre elküldeni!
Jó munkát kívánok!
Határidő: március 31.
Angol E
Good morning!
Task 4 today: 1-2.
A fájlnévben szerepeljen a neved és a kész feladat dátuma.
Goodbye!
Tóthné VK
Task 4 today: 1-2.
- TK 59/5 ( Help: story)
- TK 59/6a Füz. Magadról!
- MF 46/1 (Past participle= Fi3)
- MF46/2 Magadról!
- TV: M5 - 11:00 (Szólalj meg - angolul) - Nézd, ha tudod!
A fájlnévben szerepeljen a neved és a kész feladat dátuma.
Goodbye!
Tóthné VK
Informatika 03. 26.
Kedves 7.b!
8 tanulótól kaptam meg az előző feladatot. A többiektől is várom, hogy elküldjenek nekem egy linket a térképről + a leírást.
Nem haladtatok a Code oldalon sem. 3-an teljesítették csak az első 3 leckét, a többieknek vagy hiányos, vagy el sem készült. Ezeket legyetek szívesek pótolni!
A mai dolgod, hogy:
Gál Anita
8 tanulótól kaptam meg az előző feladatot. A többiektől is várom, hogy elküldjenek nekem egy linket a térképről + a leírást.
Nem haladtatok a Code oldalon sem. 3-an teljesítették csak az első 3 leckét, a többieknek vagy hiányos, vagy el sem készült. Ezeket legyetek szívesek pótolni!
A mai dolgod, hogy:
- elküldd nekem az alábbi feladat megoldását,
- folytasd a code-t további 2 leckével,
- olvasd el a pályaorientációs tananyag részeként az alkalmazásfejlesztő foglalkozást!
Gál Anita
03.26. Biológia
Sziasztok!
Itt találjátok az előző anyag feladatmegoldásaidat. Ellenőrizzétek!
Sajnos nem enged egyszerre többet.
Tegnap jó volt látni a "forró drótot"! Büszke vagyok rátok!
A mai lecke:
Tk. 136-140. o. + Mf. : 57.o./1,2,3
A zárvatermőknél a legfontosabb a 138.1.kép+szövege s a 140.1 kép+ szövege.
Ha regisztráltatok a mozawebre, rengeteg videót találtok az oldalak szélén, ami segíti a megértést.
Jó munkát kívánok!
SFAnita
Virágos növények:
1,Nyitvatermők törzse (fenyők)
2,Zárvatermők törzse
- két szikűek osztálya
- egy szikűek osztálya
1, A nyitvatermők törzse:
- fás szárúak
- nyitott magház
- fenyők, tuják, borókák
- toboz virágzat (termés nincs)
- szélporozta, a szél szállítja a magot
2,A zárvatermők törzse:
- főként lágyszárú (1-2-3 évig élő vagy évelő)
- fás szárúak is (évelők)
- zárt magházban fejlődik a magkezdemény (a termőben a magház, a termőből termés fejlődik)
- főként lapos széles levelek
Kétszikűek osztálya:
- a magban két sziklevél
- elágazó szár
- főeres levél
- főgyökérzet
- kétféle virágtakaró levél (csésze, szirom)
Egyszikűek osztálya:
- a magban 1 sziklevél
- nem elágazó szár
- mellékeres levél
- mellékgyökérzet
- egynemű virágtakaró (párta)
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Földrajz 06.11.
Sziasztok! Lezártuk a jegyeket,zárjuk a tanévet! Jó pihenést kívánok mindenkinek a nyári szünetben!Vigyázzatok Magatokra,mozogjatok sokat,...
-
Sziasztok! Nézzétek meg a videókat! https://videotanar.hu/tananyagok/644/az-egyszeru-mondat-elemzese-minosegjelzo-es-kijelolojelzo/ ht...
-
Sziasztok! Lezártuk a jegyeket,zárjuk a tanévet! Jó pihenést kívánok mindenkinek a nyári szünetben!Vigyázzatok Magatokra,mozogjatok sokat,...
-
Sziasztok Gyerekek! A tegnapelőtti REDMENTA dolgozatot nem mindenki töltötte ki! A mai óra anyaga Tk. 143-145.o. + Mf. 61.o. 1,2,3,4 + v...