Sziasztok!
Olvassátok el figyelmesen az alábbi linkeket!
Van rá egy teljes hetetek!
Számonkérés lesz belőle!
https://tudasbazis.sulinet.hu/hu/magyar-nyelv-es-irodalom/irodalom/irodalom-8-osztaly/jokai-a-koszivu-ember-fiai/a-koszivu-ember-fiai-a-regeny-szerkezete-expozicio-bonyodalom
https://tudasbazis.sulinet.hu/hu/magyar-nyelv-es-irodalom/irodalom/irodalom-8-osztaly/jokai-a-koszivu-ember-fiai/a-koszivu-ember-fiai-sorsok-es-jellemekhttps://tudasbazis.sulinet.hu
https://tudasbazis.sulinet.hu/hu/magyar-nyelv-es-irodalom/irodalom/irodalom-8-osztaly/jokai-a-koszivu-ember-fiai/a-koszivu-ember-fiai-a-regeny-szerkezete-a-vegkifejlet
https://koszivuemberfiai.wordpress.com/tartalom/
2020. április 1., szerda
Angol E
Good morning!
Task 4 today: 1-2
A fájlnévben szerepeljen a neved és a kész feladat dátuma.
Take care of yourselves!
Tóthné VK
Task 4 today: 1-2
- 5C más.+T
- TK 60/1 Ide: rövid válasz
- TK 60/2 Írd a mondat 1. része után a befejezés betűjét! (Help: szöv.)
- Irregulars 1-40 ism.
- TV: M5 - 11:30 (Szólalj meg - angolul) - Nézd, ha tudod!
A fájlnévben szerepeljen a neved és a kész feladat dátuma.
Take care of yourselves!
Tóthné VK
Német emelt
Kedves gyerekek!
A mai napon a birtokos esetet gyakoroljuk.
Már előzőleg megbeszéltük a birtokviszonyt és a birtokos esetet. Nézzétek át ismét a füzetből, illetve a tankönyvből!
Mf. 70./13.
Mf. 72./16., 73./18.
Az elkészített leckét küldjétek lefotózva a szokott módon!
Határidő: április 2.
A mai napon a birtokos esetet gyakoroljuk.
Már előzőleg megbeszéltük a birtokviszonyt és a birtokos esetet. Nézzétek át ismét a füzetből, illetve a tankönyvből!
Mf. 70./13.
Mf. 72./16., 73./18.
Az elkészített leckét küldjétek lefotózva a szokott módon!
Határidő: április 2.
Angol Normál 04.01.
Sziasztok!
Köszönöm szépen a tegnapi megoldásokat!
Mai téma: Daily routine - questions & answers- Napirend- kérdések és válaszok
1. A tegnapi szavakból válassz ki 10-et és írj hozzá kérdéseket és válaszokat a füzetbe!
Pl: What time do you wake up?( Hány órakor ébredsz fel?) - I wake up at 6 o' clock in the morning.
When do you have breakfast? (Mikor reggelizel?)- I don't have brekafast. ( Nem reggelizek.)
- Fényképezd le!
2. Keresd fel egyik csoporttársad messengeren, e-mail-en és küldj el neki 5 kérdést a napirendjéről!
Pl. What time do you have breakfast? ,When do you go to school?
Ha nem tudod elérni az osztálytársaidat, akkor kérdezd meg Anyát, Apát, Tesót!
- A társad válaszol Neked írásban/ családtagok szóban.
Rögzítsd a válaszát a füzetedben!
pl. Reni: -"When do you go to school?"
Niki: -" I don't go to school."
-Fényképezd le!
3. A fényképeket küldjétek el az e-mail címemre 2020.04.01. 19:00- ig.
Köszönöm szépen!
Jó munkát!
Enikő néni
Köszönöm szépen a tegnapi megoldásokat!
Mai téma: Daily routine - questions & answers- Napirend- kérdések és válaszok
1. A tegnapi szavakból válassz ki 10-et és írj hozzá kérdéseket és válaszokat a füzetbe!
Pl: What time do you wake up?( Hány órakor ébredsz fel?) - I wake up at 6 o' clock in the morning.
When do you have breakfast? (Mikor reggelizel?)- I don't have brekafast. ( Nem reggelizek.)
- Fényképezd le!
2. Keresd fel egyik csoporttársad messengeren, e-mail-en és küldj el neki 5 kérdést a napirendjéről!
Pl. What time do you have breakfast? ,When do you go to school?
Ha nem tudod elérni az osztálytársaidat, akkor kérdezd meg Anyát, Apát, Tesót!
- A társad válaszol Neked írásban/ családtagok szóban.
Rögzítsd a válaszát a füzetedben!
pl. Reni: -"When do you go to school?"
Niki: -" I don't go to school."
-Fényképezd le!
3. A fényképeket küldjétek el az e-mail címemre 2020.04.01. 19:00- ig.
Köszönöm szépen!
Jó munkát!
Enikő néni
Matek 04.01
Üdv Mindenki!
Remélem, sikerült a vázlatírás a trapézról. Még lesz néhány négyszög, amihez szintén kell vázlatot írni.
Tanács: minden vázlatban legyen rajz a négyszögről!
A mai óránk címe: A paralelogramma
Kezdjük a tegnapi házi feladat ellenőrzésével, a megoldásaitokat Itt ellenőrizhetitek.
Aki szeretné ellenőrizni egy kicsit a tudását, az próbálkozzon a Tk. 211 / 35 feladatokkal (átnézem, ha elkülditek a fotót)
A paralelogrammához a 211. oldalon található szöveg alapján írjatok vázlatot a füzetbe.
Ne felejtsétek el a rajzot!
Adok egy kis segítséget: Link: Paralelogramma
A paralelogramma szögeinek meghatározásához ajánlok egy videót: videó
Gyakorlásképpen oldjátok meg a következő feladatokat: Tk.: 215/ 36 a.)c.) ( ez nem áprilisi tréfa)
Jó munkát kívánok.
Legyen szép napotok!
Ne, kaptam meg mindenkitől a 3 szerkesztés (háromszögek) fotóját! 30/0 lesz a neve után írva, jegy osztásakor, nem fog örülni! Várjak még? Péntek volt a határidő, lassan eltelik 1 hét is!
Remélem, sikerült a vázlatírás a trapézról. Még lesz néhány négyszög, amihez szintén kell vázlatot írni.
Tanács: minden vázlatban legyen rajz a négyszögről!
A mai óránk címe: A paralelogramma
Kezdjük a tegnapi házi feladat ellenőrzésével, a megoldásaitokat Itt ellenőrizhetitek.
Aki szeretné ellenőrizni egy kicsit a tudását, az próbálkozzon a Tk. 211 / 35 feladatokkal (átnézem, ha elkülditek a fotót)
A paralelogrammához a 211. oldalon található szöveg alapján írjatok vázlatot a füzetbe.
Ne felejtsétek el a rajzot!
Adok egy kis segítséget: Link: Paralelogramma
A paralelogramma szögeinek meghatározásához ajánlok egy videót: videó
Gyakorlásképpen oldjátok meg a következő feladatokat: Tk.: 215/ 36 a.)c.) ( ez nem áprilisi tréfa)
Jó munkát kívánok.
Legyen szép napotok!
Ne, kaptam meg mindenkitől a 3 szerkesztés (háromszögek) fotóját! 30/0 lesz a neve után írva, jegy osztásakor, nem fog örülni! Várjak még? Péntek volt a határidő, lassan eltelik 1 hét is!
Földrajz 04.01.
Sziasztok!
Ettől a héttől Learning.Apps-os és Redmenas feladatokat fogok gyakrabban küldeni.Ezeket nem kell fotózgatni és emailra küldeni,az online felület megoldja. A Learning.Apps felhasználó név és kód fontos,jegyezzétek fel, legtöbben ezt már használjátok.
Ez az én földrajz tantermem behívó linkje!!
https://learningapps.org/join/20n2oh65
Ezeken a linkeken éritek el a felhasználó neveteket és a hozzá tartozó kódjaitokat!
II-es matek csoport kód és I-es matek csoport kód
A mai tananyag: Ez is ,az is Amerika... Tk.65-66.oldal
Ez kiegészítő tananyag,de sok érdekességről olvashattok ebben a leckében.
Gyakorló feladatokat találtok a Learning.apps-ban ( 7.b osztályterem),azt oldjátok meg! Ne feledjétek,tankönyv és atlasz !!!
Tehát:
1.Nyisd meg az osztályterembe hívó linket ,add meg a jelszavad és oldd meg a feladatokat!!
2.Olvasd el a kiegészítő tananyagot !
Ettől a héttől Learning.Apps-os és Redmenas feladatokat fogok gyakrabban küldeni.Ezeket nem kell fotózgatni és emailra küldeni,az online felület megoldja. A Learning.Apps felhasználó név és kód fontos,jegyezzétek fel, legtöbben ezt már használjátok.
Ez az én földrajz tantermem behívó linkje!!
https://learningapps.org/join/20n2oh65
Ezeken a linkeken éritek el a felhasználó neveteket és a hozzá tartozó kódjaitokat!
II-es matek csoport kód és I-es matek csoport kód
A mai tananyag: Ez is ,az is Amerika... Tk.65-66.oldal
Ez kiegészítő tananyag,de sok érdekességről olvashattok ebben a leckében.
Gyakorló feladatokat találtok a Learning.apps-ban ( 7.b osztályterem),azt oldjátok meg! Ne feledjétek,tankönyv és atlasz !!!
Tehát:
1.Nyisd meg az osztályterembe hívó linket ,add meg a jelszavad és oldd meg a feladatokat!!
2.Olvasd el a kiegészítő tananyagot !
Történelem Önkényuralom + Kiegyezés
Kedves 7. évfolyam!
A MF.-beli házi feladatotok megoldókulcsát itt láthatjátok, kérem ellenőrizzétek le, hogy helyesek-e a válaszaitok...
A pontjaitokat pedig összesítettem, majd a Facebook-on lévő zárt csoportotokban teszem közzé, mert az zárt csoport... csak előtte még beszélek az osztályfőnökötökkel!
Aki majd kap 0 pontot, az azért van, mert vagy nem küldött nekem HF-t, vagy későn küldte... :(
Ma pedig
haladunk tovább! Azt fogjuk megvizsgálni, hogy az 1848/49-es forradalom és
szabadságharc után mi történik Magyarországon, hogyan alakul Mo. és Ausztria
(Habsburgok) kapcsolata, miután olyan kegyetlenül megbüntették (lásd okt. 6.) a
szabadságharcban résztvevőket...
Ez 2 töri óránk anyaga lesz, így a feladatokat nem holnapra, hanem péntekre kérem!
Feladataid:
1. Olvasd el a TK. 35. (140-142. old.) és 36. (144-146. old.) leckéjét!
2. Nézd meg a következő összefoglalót róla:
3. A következő feladatok közül oldjál meg kettőt! Bármelyik kettőt választhatod, a megoldás során BÁRMIT használhatsz (internet, TK., kis szülői segítség), több feladatot is megcsinálhatsz, de csak kettőre tudok majd pontot adni...
Íme a feladatok, amikből KETTŐT kell megoldanod, s amiknek fotóját majd küldd el az e-mail címemre:
- Mf. (7. osztályos Mf.!!!) 17/1., 3. feladat (10 pont)
- Mf. (7. osztályos Mf.!!!) 18/1., 2. feladat (15 pont)
- Mf. (7. osztályos Mf.!!!) 18/3. feladat FÜZETBE, minimum 6 mondat (20 pont)
- Készíts rajzlapra egy olyan plakátot, ami kifejezi tiltakozásodat az önkényuralommal szemben! (20 pont)
- Írj egy fogalmazást: "Szemtanúja voltam Ferenc József megkoronázásának" címmel! Minimum 8 mondat (25 pont)
- Nézz utána, hogy mit jelképez a koronázási ceremóniákon zajló "kardvágás"? (15 pont)
- Rajzold le egy rajzlapra Ferenc József megkoronázását vagy Ferenc József "kardvágását"! (15 pont)
Határidő: április 3. (péntek), reggel 8 óra!
Jó munkát!
Kriszta néni
Ui.: Boldog
Bolondok Napját mindenkinek! …Idén legalább megúszom a "jobbnál jobb"
poénjaitokat... ;)
Normál német
Hallo!
Fordítsátok le a kifejezéseket! Mf. 68/9 első része(csak a ford.)
Mindig kérdezzetek magatokban!
HOVÁ?-TÁRGY ESET
HOL?-RÉSZES ESET
Fordítsátok le a kifejezéseket! Mf. 68/9 első része(csak a ford.)
Mindig kérdezzetek magatokban!
HOVÁ?-TÁRGY ESET
HOL?-RÉSZES ESET
Feliratkozás:
Bejegyzések (Atom)
Földrajz 06.11.
Sziasztok! Lezártuk a jegyeket,zárjuk a tanévet! Jó pihenést kívánok mindenkinek a nyári szünetben!Vigyázzatok Magatokra,mozogjatok sokat,...
-
Sziasztok! Nézzétek meg a videókat! https://videotanar.hu/tananyagok/644/az-egyszeru-mondat-elemzese-minosegjelzo-es-kijelolojelzo/ ht...
-
Sziasztok! Lezártuk a jegyeket,zárjuk a tanévet! Jó pihenést kívánok mindenkinek a nyári szünetben!Vigyázzatok Magatokra,mozogjatok sokat,...
-
Sziasztok Gyerekek! A tegnapelőtti REDMENTA dolgozatot nem mindenki töltötte ki! A mai óra anyaga Tk. 143-145.o. + Mf. 61.o. 1,2,3,4 + v...