Kedves 7. évfolyam!
A MF.-beli házi feladatotok megoldókulcsát itt láthatjátok, kérem ellenőrizzétek le, hogy helyesek-e a válaszaitok...
A pontjaitokat pedig összesítettem, majd a Facebook-on lévő zárt csoportotokban teszem közzé, mert az zárt csoport... csak előtte még beszélek az osztályfőnökötökkel!
Aki majd kap 0 pontot, az azért van, mert vagy nem küldött nekem HF-t, vagy későn küldte... :(
Ma pedig
haladunk tovább! Azt fogjuk megvizsgálni, hogy az 1848/49-es forradalom és
szabadságharc után mi történik Magyarországon, hogyan alakul Mo. és Ausztria
(Habsburgok) kapcsolata, miután olyan kegyetlenül megbüntették (lásd okt. 6.) a
szabadságharcban résztvevőket...
Ez 2 töri óránk anyaga lesz, így a feladatokat nem holnapra, hanem péntekre kérem!
Feladataid:
1. Olvasd el a TK. 35. (140-142. old.) és 36. (144-146. old.) leckéjét!
2. Nézd meg a következő összefoglalót róla:
3. A következő feladatok közül oldjál meg kettőt! Bármelyik kettőt választhatod, a megoldás során BÁRMIT használhatsz (internet, TK., kis szülői segítség), több feladatot is megcsinálhatsz, de csak kettőre tudok majd pontot adni...
Íme a feladatok, amikből KETTŐT kell megoldanod, s amiknek fotóját majd küldd el az e-mail címemre:
- Mf. (7. osztályos Mf.!!!) 17/1., 3. feladat (10 pont)
- Mf. (7. osztályos Mf.!!!) 18/1., 2. feladat (15 pont)
- Mf. (7. osztályos Mf.!!!) 18/3. feladat FÜZETBE, minimum 6 mondat (20 pont)
- Készíts rajzlapra egy olyan plakátot, ami kifejezi tiltakozásodat az önkényuralommal szemben! (20 pont)
- Írj egy fogalmazást: "Szemtanúja voltam Ferenc József megkoronázásának" címmel! Minimum 8 mondat (25 pont)
- Nézz utána, hogy mit jelképez a koronázási ceremóniákon zajló "kardvágás"? (15 pont)
- Rajzold le egy rajzlapra Ferenc József megkoronázását vagy Ferenc József "kardvágását"! (15 pont)
Határidő: április 3. (péntek), reggel 8 óra!
Jó munkát!
Kriszta néni
Ui.: Boldog
Bolondok Napját mindenkinek! …Idén legalább megúszom a "jobbnál jobb"
poénjaitokat... ;)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése